Me postulé a través de un reclutador. El proceso tomó 2 semanas. Acudí a una entrevista en Cargill (Schiphol) en abr 2015
Entrevista
heel erg informeel en gezellig, ze keken meer of ik bij de team pas en wat mijn vaardigheden zijn. voor mijn 2e gesprek nodigden ze me uit voor een lunch en maakten ze kenbaar dat ze me willen aannemen en dat het aan mij lag of ik dit wilde accepteren. Bij het aannemen van deze baan was er een voorwaarde dat ze dan mijn lunch betalen anders ik van hun.