Evaluación de empleados

Empleado actual, más de 3 años

Resumen

Mar 3, 2021 - Confidencial

Ventajas

Buena escuela para aquellas personas que comiencen a incorporarse a entornos multinacionales. Entorno que respeta la diversidad en todas sus formas. Cercanía con los líderes de equipo Entorno dinámico y de cambio constante.

Desventajas

Actualización de salarios. Beneficios. Desarrollo de tecnologías y productos

Empleado actual, más de 3 años

Good Company

May 31, 2021 - Customer Service Representative en Maitland, FL

Ventajas

Good Benefits Fair Pay Good upward mobility

Desventajas

Stressful job to endure everyday

Respuesta de ADP

Thank you for sharing your ADP experience with us on Glassdoor. We value your feedback.

Empleado actual, más de 5 años

It's what you make it

Jul 9, 2021 - Service Support Specialist en Augusta, GA

Ventajas

Room for growth Constantly changing and trying new things Time to research solutions to issues

Desventajas

Role is not clearly defined Becomes a catch-all for things others don't know how to do or don't want to do New isn't always better and it takes a great deal of convincing to get things changed

3 personas consideraron que esta evaluación es útil

Respuesta de ADP

Hello and thank you for providing your insight into your experience working for ADP. We appreciate your feedback and we would like to hear more about your specific situation so that we can review your concern completely. Please contact our Associate Relations team at 1-877-878-4811 or hr.associate.relations@adp.com

Descubre más evaluaciones acerca de ADP.