Trabaja en Sensée | Glassdoor.com.ar

Descripción general de Sensée

Londres, Inglaterra (Reino Unido)
De 501 a 1000 empleados
2005
Empresa - privada
Contratación de personal y tercerización
Desconocido/no corresponde
Desconocido

Evaluaciones de Sensée

3,4
StarStarStarStarStar
Tendencias y calificacionesTendencias y calificaciones
Recomendar a un amigo
Aprobación del CEO
(sin imagen)
Steve Mosser
51 calificaciones
  • Útil (2)

    "Nothing but good things to say about them."

    StarStarStarStarStar
    • Equilibrio entre trabajo y vida personal
    • Cultura y valores
    • Oportunidades laborales
    • Remuneración y prestaciones
    • Dirección
    Empleado actual - Customer Service Representative en Newcastle upon Tyne, Inglaterra (Reino Unido)
    Empleado actual - Customer Service Representative en Newcastle upon Tyne, Inglaterra (Reino Unido)
    La recomienda
    Perspectiva positiva
    Aprobaciones de CEO

    He estado trabajando en Sensée en medio tiempo (Menos de un año)

    Ventajas

    Very flexible (subject to client requirements) as long as you book your shifts promptly. Training us great. I recently went live on a new account and the training was brilliant and covered pretty much everything needed. Colleagues are great, managers are fab. Yes, you are monitored, but if you're working, what does it matter? Its the same as any office - don't think just because you're working from home it's easy. I work harder now than when I was office based, but love that I finish work and I'm 10 seconds away from my living room.

    Desventajas

    Nothing I can think of.

    Recomendaciones para la dirección

    Keep doing what you're doing. I love working for you.

Ver las 83 evaluaciones

Entrevistas en Sensée

Experiencia

Experiencia
57%
29%
14%

Cómo obtuviste una entrevista

Cómo obtuviste una entrevista
100%

Dificultad

2,7
Promedio

Dificultad

Difícil
Promedio
Fácil
  1. Útil (1)  

    Entrevista para Customer Service Agent

    Empleado anónimo en Londres, Inglaterra (Reino Unido)
    Oferta aceptada
    Experiencia positiva
    Entrevista promedio

    Solicitud

    Me postulé en línea. El proceso me llevó 5 días. Acudí a una entrevista en Sensée (Londres, Inglaterra (Reino Unido)) en abril 2016.

    Entrevista

    Complete the online application and then if that passed you get a one to one phone interview. If you pass that interview you are invited to a 2 - 4 hour virtual interview when the role is clearly explained to you and the clients available. You are given full information on each client and the role and then you complete some on line assessments. You then have a one to one interview with a manager and they view your working area. If you pass all the above you are matched to a client and offered a contract

    Preguntas de entrevistas

    • Common sense questions linked around customer services, your skill and abilities and also computer and keyboard skills   1 respuesta
Ver las 7 entrevistas

Premios y reconocimientos de Sensée

  • Innovation Award for Service Virtualisation, Professional Planning Forum, 2013

¿Trabajas en Sensée? Comparte tus experiencias

Sensée
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Haz clic para calificarla
o